پایان بیست و دومین سال زندگیم!

سلام دوستان خوبم

الان ساعت حدود پنج و نیم صبح هست و شب رو تا صبح بیدار بودم. متاسفانه چند مدتی هست برنامه خوابم بهم خورده و شب ها خوابم نمیبره ، یهو به ذهنم رسید که میتونم از این فرصت برای به روز کردن بلاگم استفاده کنم.

امروز روز تولدم هست اما شاد نیستم ! هرطور که فکر میکنم میبینم که بیست و دومین سال زندگیم اصلا سال خوبی نبوده! اگر یادداشت دوسال پیشم رو خونده باشید حتما این جمله رو به یاد دارید!:

اگر افرادی که سال گذشته با شما آشنا شده اند با افرادی که امسال آشنا می‌شوند تصویر یکسانی از شما در ذهن خود دارند ، بهتر است در زندگی یک ساله خود تجدید نظر کنید!

خوب متاسفانه باید بگم که این اتفاق افتاد! امسال متاسفانه نسبت به پارسال هیچ بهبودی در زندگی من حاصل نشد! به اندازه کافی کار نکردم ، خودم رو به روز نکردم و حتی درس هم نخوندم!!! متاسفانه باید بگم که وقتم رو خیلی هدر دادم!

بهتر بگم !‌بیست و دومین سال زندگیم بدون هدف خاصی طی شد! و به همین دلیل امسال خودم رو جریمه کردم و جشن تولد و شادی درکار نیست! به جاش باید فکر کنم که سال جدید زندگیم رو چه طوری میتونم طی کنم تا در ۱۶ اسفند ۹۸ وضعیتم بهتر از امروز باشه.

شاید تنها دو اتفاق‌ خوب توی سال گذشته رخ داد!‌ یکی این که تونستم کمی پس انداز داشته باشم و دیگری این که کمی تفکر و عقایدم (از نظر خودم) رشد کرد و در نتیجه دیدم نسبت به زندگی تغییر کرد.

فکر میکنم تا این جا برای مرور سال قبل کافی باشه میخوام کمی راجع به سال بعد واستون بگم !

سال ۹۸ با آزمون ارشد و استرس هاش شروع میشه و محل زندگی سال بعدم به این آزمون گره خورده.

این ازمون سبب شده که کمی از پیشرفت کاری دور بشم و مطالعه عمومی کمتری داشته باشم ولی سبب شد که متوجه بشم چه قدر اطلاعات و دانش پایه ای ضعیفی توی حوزه کامپیوتر دارم! من دنبال کسب دانش جدید بودم درحالی که خیلی از چیزای پایه ای رو واقعا نمیدونستم !

از ارشد که بگذریم ،‌چیزی که تاالان توی بلاگم بهش اشاره نشده ، علاقه شدید من به تدریس هست! امسال میخوام تواناییم رو توی این حوزه تقویت کنم و همچنین شانسم رو برای شروع یک کسب و کار برپایه آموزش انلاین امتحان کنم.توی سال گذشته تعداد زیادی از ویدیو های اموزشی (به زبان های فارسی و انگلیسی و هندی!) موجود رو بررسی کردم و تدریس خیلی از اساتید مطرح کشور رو دیدم و درنهایت به این نتیجه رسیدم که کاستی های زیادی توی اون ها هست و اکثرا مطابق با نیاز دانشجو و پیشینه ذهنی او نیستند.

برای شروع تصمیم دارم تا قبل از تیر ۹۷ ، ویدیو آموزشی برای یک یا دو درس مقطع کارشناسی کامپیوتر تولید کنم و به کمکش شانسم رو برای ورود به این حوزه امتحان کنم.تا چند ماه بعد توی یک پست مجزا درمورد چند تفاوت کلیدی که آموزش های مدنظرم با محتوای موجود داره توضیح میدم.

امسال ممکن هست اتفاقات زیادی توی زندگیم بیفته و شاید یکی از مهم ترین سال های زندگیم باشه !‌امیدوارم نتیجه این اتفاقا مثبت باشن!

ممنونم که این پست رو دنبال کردید .

دوست دارتون مهدی تمدن.
۱۶ اسفند ۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *