سال جدید ،‌ تجربیات جدید!

سلام دوستان !

حدود ۴۵ روز از یادداشت قبلی من می گذرد و فکر میکنم زمان نوشتن یک یادداشت جدید فرارسیده باشد!

در این ۴۵ روز سعی کردم به نکاتی که در یادداشت قبلی اشاره کرده بودم (وهمچنین موارد دیگری که امکان نوشتن آن در وبلاگ نبود)‌ توجه بیشتری کنم و سال تحصیلی جدیدم را براساس آن ها بنا کنم.

فکر میکنم که حدودا ۵۰ درصد موفق به اجرای برنامه ی جدیدم شده ام. اگر بخواهم مرور سریعی بر اتفاقات این ۵۰ روز داشته باشم باید بگویم که حدودا ۱۵ روز آن صرف اماده شدن برای کار های جدید و همچنین حضور در جشنواره ملی حرکت شد . در این جشنواره که در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد‌،  با افراد جدیدی از دانشگاه های کشور آشنا شدم که امیدوارم در سال پیش رو با این افراد بیشتر در ارتباط باشم.

پس از آن به کمک دوستانم شروع به اجرای برنامه هایی کردیم که در تابستان برای ورودی های جدید دانشکده تنظیم شده بود.اولین برنامه “رویداد کسب و کار های فناوری اطلاعات” بود که با حضور دانشجویان جدید الورود برگزار شد. در این رویداد دکتر هاشم زاده ریاست دانشکده ، اقای سعید چوبانی و اقای آرش میلانی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز سخنرانی کردند.فکر میکنم این رویداد نقطه ی آغازی برای پیشرفت دانشجویان ورودی ۹۵ بود. در ابتدای آبان ماه نیز کار های لازم برای برگزاری کارگاه های ششگانه آشنایی با حوزه های فعالیت در رشته های مرتبط با کامپیوتر  (Intro WorkShop) را شروع کردیم ،‌امیدوارم روز ۱۲ آبان ماه ،‌چهارشنبه همین هفته جلسات اول و دوم این کارگاه ها برگزار گردد.

رویداد های زندگی من در این مدت ،‌ محدود به این موارد نمیشود! پیشنهادات خوبی از طرف دوستان و اساتید نیز داشتم که امیدوارم بتوانم از ان ها برای بیشرفت در زندگی خودم و دوستانم به خوبی بهره ببرم .

احتمالا به یاد دارید که در یادداشت قبلی به ایجاد تغییراتی در زندگیم اشاره کردم فکر میکنم این تغییرات در ۴۵ روز گذشته واقعا محسوس بوده و بجز خودم اطرافیانم نیز متوجه برخی از آن ها شده باشند. این تصمیمات و تغییرات در این مدت ازمایش شدند برخی از ان ها خوب بود و برخی دیگر از نظر خودم بیش از اندازه سریع یا گسترده بود . همچنین مواردی نیز به نظرم اشتباه بود که تصمیم دارم در آن موارد به حالت قبل برگردم اما در کل ایجاد تغییر در سبک زندگی را عامل پیشرفت میدانم .

لازم است به این اشاره کنم به دلیل فعالیت های بسیار زیاد (و شاید برخی از تغییرات نادرست و ناگهانی) به نظرم کمی از درس های دانشگاهی عقب ماندم که امیدوارم در مدت باقی مانده از این ترم ، بتونم این موارد را جبران کنم.

از این که زمان خود را به مطالعه این یادداشت اختصاص دادید متشکرم لازم است این مورد را ذکر کنم که من در نویسندگی بسیار مبتدی هستم بدون شک این یادداشت پر از اشتباهات نگارشی است که سعی میکنم به مرور آن ها را در یادداشت های بعدی رفع کنم.

برای تمامی شما زندگی پر از شور و نشاط ارزومندم

تا اذرماه و یادداشتی دیگر بدرود!

2 thoughts on “سال جدید ،‌ تجربیات جدید!

  1. سلام آقا مهدی عزیز، خوب هستی؟ خانواده محترم خوبن؟
    “راستی ” هستم، دل نوشته هاتو خوندم ،عالی بود کلی لذت بردم،کاملا با احساس و از صمیم قلب بود، یه احساس خیلی خوب از آقا مهدی عزیز القا میکنه؛
    صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل زندگی دارم،خوشحال میشم هر وقت که جهرم اومدی بتونم ببینمت
    ارادتمند: راستی

    • سلام
      اقای راستی شما خوبید؟مرسی سلام دارن خدمتتون… مرسی لطف کردید .
      مرسی . چشم حتما بیام جهرم مزاحمتون میشم .به اقای پارسا سلام برسونید.
      خوش حال شدم 🙂
      روز خوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *