روز های آخر سال ۹۵!

امروز پس از چند ماه با ایده های جدید به وطنم برگشتم که برای چند هفته درکنار مهمانی ها و مراسم های سال نو،به کار روی آن ها بپردازم.این ها ایده هایی هستند که قراراست با اجرای آن ها در سال ۹۶ تغییرات زیادی در زندگی من ایجاد شود.برای اجرای این ایده ها به تیمی قوی که درکنار تخصص ، توانایی کار تیمی و دوستانه نیز داشته باشند و همچنین شرکا و همکاران خوبی برای آینده ام باشند نیاز دارم … درحال حاضر یکی از دغدغه های اصلی من جمع کردن یک تیم خوب است!در مورد سال ۹۶ و هدف هایم در این سال به زودی می نویسم ، هدفم از این نوشته ،‌بیان خلاصه ای از سال ۹۵ است!

از نظر خودم سال ۹۵ ، بهترین سال زندگی من بوده و دلیل آن را نیز کسب تجربه های جدید و تکمیل تجربه ها و حوادث سال ۹۴ میدانم!‌سال ۹۵ سال متفاوتی بود و واقعا تفاوت های بسیاری نسبت به سایر سال های زندگیم در من اتفاق افتاد.سعی کردم ازاد تر زندگی کنم ، بیشتر ریسک کنم و با اتفاقات بیشتری روبرو شوم.

در این سال به نتیجه هایی رسیدم که شاید بدون این ریسک ها و تغییراتی که ایجاد کردم ، حداقل ۵ سال زمان می برد.

درکل میتوانم بگویم سال نسبتا خوبی داشتم و میتوانم بگویم سال ۹۵ اولین سالی است که به خودم نمره قبولی میدهم! نمیگویم نمره مناسبی است اما نسبت به سال های قبل واقعا عالیست!

اگر بخواهم از رویداد های این سال را بگویم میتوانم به  ورود حرفه ای تر به بحث توسعه نرم افزار ، اشنا شدن با چند شرکت فعال و ورود به مباحث تحقیقاتی رشته کامپیوتراشاره کنم.

امسال توانستم موضوع مورد علاقه ام (سیستم های توصیه گر) را بیابم ، به شکل حرفه ای تری  راه توسعه نرم افزار را ادامه دهم و درکنار این ها با یک شرکت صنعتی برای توسعه ERP همکاری کنم و با چند شرکت نرم افزاری فعال نیز بیشتر اشنا شوم.

همه و همه سبب شدند تا من راه زندگی ام را بهتر بشناسم و در برخی از اهدافم بازنگری کنم چیزی که اتفاقات امسال را مهم تر میکند ، انتقال این تجربیات به سال ۹۶ و استفاده از ان ها است.امیدوارم سال بعد در اواخر اسفند مطلبی با عنوان “سال ۹۶ ، بهترین سال زندگیم!” را منتشر کنم!

تمام شما را به خداوند میسپارم و برایتان ارزوی موفقیت دارم.

مهدی تمدن

روز های اخر اسفند ۹۵

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *