درباره من – نسخه قدیمی ۱۳۹۵

مهدی تمدن هستم دانشجویی علاقه مند به مدیریت پروژه ، توسعه نرم افزار و مباحث مدیریت سرور و شبکه! البته اخیرا به مباحثی همچون یادگیری ماشین و سامانه های توصیه گر (Recommender Systems ) و تجارت الکترونیک نیز علاقه مند شدم و درحال تحقیق راجع به آن ها می باشم.علاقه شدیدی به تحقیق و یادگیری دارم.

درحال حاضر(از سال ۹۴)‌درحال تحصیل در مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (تبریز) هستم.

ایده های زیادی در ذهنم دارم و درحال تلاش برای تحقق ان ها هستم.البته گاهی بر روی پروژه های نرم افزاری و شبکه دیگران (گاهی شرکت های خصوصی و گاهی دانشگاه) نیز کار می کنم.

از دوران راهنمایی علاقه زیادی به رشته کامپیوتر داشتم (بهتر بگویم انتخاب رشته من به زمان راهنمایی برمیگردد 🙂 )و در آن زمان برای مدتی در یک شرکت کامپیوتری فعال در حوزه سخت افزار و وب مشغول به کار بودم .در آن زمان با وردپرس و دنیای وب اشنا شدم و به مرور شروع به یادگیری HTML و CSS کردم و پس از آن شروع به اشنایی با مباحث شبکه و هاستینگ کردم. این مسیر را در دوران دبیرستان نیز ادامه دادم در اوایل دوران دبیرستان شروع به یادگیری زبان PHP و پایگاه داده MySQL کردم البته در کنار آن شبکه و هاستینگ را نیز ادامه دادم و در اواسط دوران دبیرستان سایت ای آر دایرکت ادمین (که بر روی راهکار های میزبانی مبتنی بر پنل دایرکت ادمین تمرکز دارد) را ایجاد کردم .همچنین در همان زمان با خرید یک روتر ساده میکروتیک شروع به یادگیری شبکه های میکروتیکی کردم.البته در کنار آن درس هم میخواندم 🙂 (دوران دبیرستان و راهنمایی را در مدرسه نمونه دولتی گذراندم در آن زمان شهر ما مدرسه تیزهوشان نداشت 🙁 ) اوج درس خواندن من به سال دوم دبیرستان برمیگردد و در آن سال چند بار رتبه تک رقمی کشور در آزمون های آزماشی کسب کردم که البته با افزایش کار روی مباحث کامپیوتری زمان کافی برای درس خواندن نداشتم و به مرور افت کردم…(البته زیاد پشیمان نیستم!)

در هفته های اول ورود به دانشگاه به مرکز فناوری اطلاعات مراجعه کردم و با کارشناسان مرکز آشنا شدم و از ان زمان با مرکز و سرور روم دانشگاه همکاری دارم.

البته همزمان با این موارد توسعه نرم افزار را نیز فراموش نکردم همزمان با این ها مشغول توسعه BackEnd تحت فریم ورک Laravel نیز بودم و درحال حاضر روی چند پروژه کار میکنم.

از اواسط سال اول دانشگاه علاقه به تحقیقات علمی پیدا کردم و از اواسط سال دوم شروع به کار روی Recommender Systems کردم. بهتر بگویم علاقه اصلیم درحال حاضر ارتباط این سیستم ها و تجارت الکترونیک است.

به مباحث الکترونیک نیز تاحدودی علاقه دارم کمی روی بحث IoT مطالعه داشتم و دوست دارم روی این مورد نیز کار کنم.

فراموش کردم که بگویم :‌ علاقه زیادی به دنیای نرم افزار های ازاد و سیستم عامل های لینوکسی دارم و از زمان راهنمایی از لینوکس استفاده میکردم! به زودی قصد ایجاد یک استارت اپ در این حوزه دارم!

مهدی تمدن

اخرین اپدیت : ۱۵ اسفند ۹۵ (یک روز قبل از پایان بیستمین سال زندگیم! 🙂 )

از این که این متن نسبتا طولانی رو خوندید متشکرم! دوست دارم با شما و علاقه مندی هاتون آشنا بشم(اشنایی با افراد جدید رو خیلی دوست دارم) واسه همین از شما میخوام که از طریق بخش ( ارتباط با من ) با من تماس بگیرید !

براتون ارزوی موفقیت روز افزون دارم!